خدمات پشتیبانی و نگهداری
خدمات پشتبانی و نگهداری ، در صنعت IT از حیاتی ترین مسائل مطرح در این صنعت محسوب میگردد و همواره یکی از دغدغه های ذهنی مدیران در زمینه بکارگیری تکنولوژی بوده است. مسلما در سازمان هایی با تراکنش های بالا ، این مسئله از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار بوده و بروز کوچکترین مشکلی چنانچه به سرعت مرتفع نگردد، ممکن است ضرر های جبران ناپذیری را برای سازمان به دنبال داشته باشد. به همین دلیل تقویت و گسترش واحد خدمات پس از فروش و پشتیبانی در چند سال اخیر در صدر اصلی ترین استراتژی های کاری شرکت قرار گرفته است و مدیران مجموعه ، با درک اهمیت بسیار بالای موضوع ، سرمایه گذاری ویژه ای را در این زمینه به انجام رسانده است.
پرسنل این واحد از مجربترین و متعهدترین کارشناسان فنی انتخاب شده اند و این بخش یکی از کارآمد ترین واحد های این شرکت محسوب میگردد.
این گروه خدمات به 4 دسته تقسم میگردد.
1- خدمات پشتیبانی و نگهداری آنلاین
در برخی از موارد مشتریان با توجه به مسائل و صلاح دید شامل( زمان نیاز کارشناس ، هزینه های سربار، فاصله محل اجرای خدمات و ....) بر این هستند که کارشناسان بصورت آنلاین خدمات مورد نیازشان را ارائه دهند.
2- خدمات پشتیبانی و نگهداری شرکتها و بنگاه های اقتصادی کوچک با پشتیبانی (8*1 و 8*2)
این گروه از مشتریان با توجه به حجم کاری خود که شرکتهایی هستند بین 10 الی 20 نفر میتواند از خدمات پشتیبانی بصورت 1 الی 2 روز در هفته بهرمند شوند. اکثر این مشتریان دارای شبکه های کوچک محلی و سروریسهای کمی می باشند.
3- خدمات پشتیبانی و نگهداری شرکتها ، سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی کوچک و متوسط (8*5)
مشترانی که در دسته قرار میگیرند قالبا دارای نیروی انسانی بین 20 الی 100 نفر می باشند و به همین دلیل از سیستمها و سرویسهای پیشرفته تر و با پیچیدگی بیشتری می باشند . این دسته از مشتریان با توجه به حجم کاری و خدماتی که نیاز دارد می باشد 5 روز هفته و هر روز 8 ساعت از خدمات پشتیانی به شکل حضوری (+ پشتیبانی آنلاین) بهرمند شوند.
4- خدمات پشتیبانی و نگهداری شرکتها ، سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی (24*7)
سازمانهای نظیر بانکها و موسسات مالی بدلیل به کار گیری پایانه های الکترونیکی دریافت و پرداخت ، به ساعات خاصی از شبانه روز محدود نبوده و به همین دلیل در دسترس بودن اطلاعات و سیستمها در کلیه ساعات شبانه روز و ایام هفته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ارائه خدمات پشتیبانی نیز در این مراکز به همان اندازه مهم و حیاتی است. از سوی دیگر خدمات پشتیبانی 7*24 نیازمند سازماندهی و برنامه ریزی بسیار دقیقی است. چرا که در اختیار داشتن نیروهای مجرب و متخصص در کلیه ساعات شبانه روز ،صرف هزینه بالا و برنامه ریزی دقیقی را می طلبد .
این شرکت با درک اهمیت موضوع و با در اختیار داشتن تیمی قوی و همیشه در در دسترس (24ساعته) جهت ارائه خدمات پشتیبانی به سازمانهایی که قصد برون سپاری خدمات پشتیبانی و نگهداری از مراکز داده ها و سرویس دهنده ها و ذخیره سازی انبوه اطلاعات و شبکه های کامپیوتری خود را دارند، آمادگی کامل دارد.
به همین منظور و به جهت بررسی سایت شما مشتری گرامی و ارائه پیشنهاد پشتیبانی و توجیه فنی و مالی رایگان ، فرم اطلاعاتی زیر را پر نمایید تا در اسرع وقت همکاران ما برای بازدید با شما تماس گیرند.